Inleiding:

VeriSM™ is een nieuwe benadering voor service management. Het werkveld voor service management is van oudsher IT. Met VeriSM worden de principes uit IT service management toegepast op de gehele organisatie. Elke moderne organisatie is een dienstverlener en heeft per definitie te maken met service management. VeriSM laat zien hoe uw organisatie kan komen tot het meest effectieve operating model dat past bij uw organisatie. Het VeriSM Foundation certificaat zorgt voor de basiskennis die nodig is om in een klantgerichte serviceorganisatie van toegevoegde waarde te zijn.

Doelgroep:

De doelgroep voor deze training bestaat uit leidinggevenden, managers, consultants die organisaties willen helpen met het realiseren van service management op enterpriseniveau, waar klantfocus en een servicecultuur randvoorwaardelijk zijn.

Programma:

De training duurt twee dagen. Aan het eind van de training ontvangt u een voucher, waarmee u zich kunt aanmelden voor het online examen bij EXIN.

Het is een interactief programma met veel ruimte voor discussie en oefeningen (casus) en een oefenexamen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Services en service management
  • Digitale transformatie
  • Service cultuur en organizational change
  • Service provider challenges
  • Het VeriSM Model
  • Moderne management practices en technologieen
  • Getting started met VeriSM

Elke deelnemer krijgt een map met slides en een exemplaar van het boek ‘VeriSM – a service management approach for the digital age’

Trainer:

Robert den Broeder zal de training verzorgen. Hij is een ervaren service manager, trainer (o.a. ITIL®, VeriSM, Lean IT en OBM)  en een van de co-auteurs van het VeriSM boek.

Kosten:

Kosten per deelnemer: € 1200,- ex BTW en inclusief een examen bij EXIN

Aanmelden:

Aanmelden kan via info@trigono.nl.

In Company Training:

Wil u liever een training organiseren voor de mensen van uw eigen organisatie? Dat kan natuurlijk ook. Mail naar info@trigono.nl en wij nemen direct contact met u op.